miercuri, 25 septembrie 2013

Uite cine bloggereste!

Despre mine,



Pentru început doresc să mă prezint. Mă numesc Morariu Răzvan, sunt din '84, locuiesc și trăiesc în Sibiu de când mă știu. Am descoperit pasiunea pentru sport și aventură de 3 ani, cu toate că și înainte cochetam cu unele sporturi, dar la un mod mai puțin intens. Am o formare tehnică, studiind matematică și informatică, aceasta din urmă practicând-o ca și meserie în ultimii 7 ani.

În continuare vreau să explic de ce m-am hotărât să creez acest blog:
- de ceva vreme urmăresc mai mulți deținători de bloguri din sfera mea de interes și îmi place ce văd, iar ce îmi place, îmi place să imit.
- doresc să mă dezvolt personal și să îmi găsesc o ordine în gândire, iar foarte multe sfaturi în direcți asta, vorbesc despre importanța scrisului ca și o formă de a te cunoaște și implicit a te îmbunătății

- deși mi-a plăcut mereu să citesc iar la orele de gramatică am avut o profesoară bună și am fost un elev silitor, spre mare mea rușine, efectiv nu mai știu să scriu corect gramatical (am mare noroc cu funcția de sugestionare a cuvintelor ), iar cum practica este mama învățăturii, am decis să acționez
- îmi place să descopăr locuri noi, să călătoresc cu bicicleta în natură, să practic concursuri de anduranță și nu numai iar unele dintre aceste aventuri merită o poveste.
- sunt într-un punct de cotitură în viață pe plan profesional și vreau să relatez evoluția mea astfel încât să o pot folosi pentru propria reevaluare
- pentru a mă motiva și ambiționa, mereu îmi este mai ușor să mă țin de ceva dacă fac și o promisiune publică, cu cât mai publică cu atât mai asumată.
- activez într-o asociație nonprofit care dorește să promoveze mișcarea în aer liber și doresc să ii fac mai multă ”reclamă”, pentru că oamenii de acolo chiar merită.
- sper să pot la rândul meu să motivez pe alții cum și eu am fost influențat pozitiv de alte postări și bloguri

Acesta este primul meu post, cu promisiunea de a revenii curând vă salut cu drag
Răzvan.